Цитата: MegaZerg
Должен быть именно конфиг самого флэнс мода. В своё время натыкался на такую опцию.
Вроде, эту функцию надо в патронах править
Gepop, Нашел. Открываешь файл с патронами, к примеру, калаша:
Name AK47 Ammo
ShortName ak47Ammo
Model Bullet
//Colour of icon and model
Colour 255 255 255
ItemID 23812
Icon AK47Ammo
//How affected by gravity the bullet is
FallSpeed 0.25
//The maximum stack size
MaxStackSize 4
//The number of rounds each item has. Limited to 32000.
RoundsPerItem 30
//The damage multiplier caused by the bullet on hitting an entity
Damage 1
//Size of explosion caused
Explosion 0
//True if bullet explodes on hitting anything. Fuse denotes the maximum time it may spend in the air before detonating
ExplodeOnImpact False
Fuse 0
FlakParticles 0
//Amount of fire to spread on exploding; for each increment, it will increase the dimensions of the burning area by 2. i.e. 1 will burn a 3x3 square, 2 will burn a 5x5 square
Fire 0
BreaksGlass True -- заменяешь "TRUE " на "False"
//Size of box to check for entities to hit / detonate
HitBoxSize 0.1
HitSound bullet
//Whether or not the bullet can travel through an entity having hit it
Penetrates True
SmokeTrail False
Если лень весь текст читать - в файлах патрона находишь "BreaksGlass True" и заменяешь True на False.
Сообщение отредактировал 25 января 2016 - 18:13